donderdag 12 maart 2015

Nieuw tabblad!

Hallo allemaal!

Wat leuk dat er wat volgers bij zijn gekomen..!
Hartelijk welkom op mijn blog!

Ik had het er in het vorige bericht al over, ik ben bezig om tweede hands kastjes en tafeltjes op te knappen. Dit doe ik vooral met Annie Sloan chalk paint.
Even weifelde of ik voor Creato da Pris een apart blog zou straten.. maar weet je daar heb ik nu even geen tijd voor. Dus nu een nieuw tabblas gemaakt waarop ik wat foto`s zal tonen van de gerestylde spullen!

Ik vind het best spannend... Maar vanuit het oogpunt wie niet waagt die niet wint..
Dus vooruit maar, Creato da Pris is in de lucht! :-)

Mijn eerste restyle project benieuwd naar meer ( detail)foto`s?? Kijk eens onder het tabblad Creato da Pris..!

Gekocht via Marktplaats en nu ook weer daar te koop (klik)









Fijne week verder!
** Priscilla**




11 opmerkingen:

  1. Dat kastje is mooi geworden zeg.
    Op naar het volgende project.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een transformatie , ik ben ook tevreden van de annie sloan verf.
    Fijne avond nog
    Christel ,Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor. Succes met de verkoop.

    Groetjes,
    Sanny (sanny's Life)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een mooie kastje geworden!
    veel succes met je project!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb al vele soorten krijt en kalvers gebruikt voor werkelijk alles! Ben niet bekend met annie sloan.
    Is dat ook prettige verf?

    Succes met de verkoop!

    Groetjes
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al vele soorten krijt en kalvers gebruikt voor werkelijk alles! Ben niet bekend met annie sloan.
    Is dat ook prettige verf?

    Succes met de verkoop!

    Groetjes
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Helena,
      Heel prettige verf! Ik ben dan weer niet bekend met andere krijtverf varianten dus is het voor mij moeilijk om te vergelijken.. ;-) Maar het zegt wellicht iets over mijn tevredenheid over de verf... ik was er zo weg van dat ik niet eens meer naar andere soorten heb gekeken.. :D

      Groetjes, Priscilla

      Verwijderen
  7. Het ziet er mooi uit!

    Heel veel succes met de verkoop.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, hoi, wat heb je een leuke blog en ik vind je kastje prachtig geworden. Nee, ik verkoop bijna niets via marktplaats, zet daar wel alles op, maar vind dat echt wen drama. Kopen gaat goed, maar verkopen is waardeloos. Ik verkoop het meeste via verkoophoeken op Facebook, dan ben ik er zo af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alie,
      Bedankt voor je reactie! Ik heb inmiddels ook een verkoop hoek gevonden bij mij in de buurt!
      Ik wist van het bestaan niet af.. HaHa ben heel blij met je tip!
      Super bedankt! Groetjes van Priscilla

      Verwijderen
  9. Mooi kastje geworden! Nee Marktplaats is tegenwoordig echt niet leuk om iets te verkopen... ben zelf ook andere wegen aan het zoeken om zolder spulletjes te verkopen.
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen