vrijdag 12 februari 2016

nieuw kastje

Hallo allemaal!

Heerlijk vandaag hebben we lekker van een zonnig daagje kunnen genieten!
Ik weet niet of dat in heel het land zo was maar bij ons wel en daar had ik nu net behoefte aan :-)
Alle drie m'n jongens waren afgelopen 3 weken aan het grieperen, met als klap op de vuur pijl kreeg de oudste rood vonk eroverheen.. zo zielig... :-( overal jeuk, koorts en rode plekken.
Gelukkig sloeg de Antibiotica kuur goed aan en werden de andere jongens niet besmet!
Hopelijk zijn we er nu even voor een poos vanaf want van binnen zitten word niemand vrolijk!

Dus vandaag was een welkome afwisseling.

Er is weer een kastje en bijzettafel af.
Het kastje is verkocht maar word pas in maart opgehaald, nu ja gelukkig heb ik een redelijk ruime schuur waar hij even kan staan.. want de plek in huis heb ik echt nodig voor andere kasten die ik weer opknap..


 
Het wijntafeltje is nog te koop ;-) kan ook verzonden worden.



Deze boekenkast kwam al eerder voorbij maar nu heb ik de binnenkant wat lichter gemaakt.
Nu vindt ik hem persoonlijk wat mooier, het andere was net té geel :-)
Het zit hem in de finesses hé? ;-)

Vindt je het leuk om op de hoogte te blijven van de kasten die te koop zijn?
Kijk dan op mijn Facebook pagina en like de pagina!

We hebben volgende week een afspraak staan om een makelaar te ontvangen voor een waarde bepaling van ons huidige huis (second opinion) en we verwachten de uitkomsten van een bouwkundig rapport voor het huis wat we op het oog hebben.. ;-)
Wordt vervolgt...

Heel fijn weekend allemaal!





2 opmerkingen:

  1. Leuke meubeltjes, vind je het niet jammer om afscheid te nemen van zo'n lief kastje.
    Je kunt er nog even van genieten.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig geweest zeg! Leuk!
    Fijn weekend, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen