zaterdag 23 januari 2016

dagje restylen!


Hallo allemaal!

Vandaag een dag deze lectuurbak opgeknapt!





 Ik ben erg blij met het resultaat!
Bijna jammer dat hij voor de verkoop is ;-)

Dan de boekenkast, die al een tijdje gelden (nog zonder verf )op het blog stond is nu klaar!
Hij is uitgevoerd in een diep donker grijze kleur.
En vanbinnen een oker gele kleur, gewaagd maar ik vind het een mooie heldere combinatie!




Er is nog een nieuwe kast binnengekomen maar het duurt nog even voordat ik jullie daarvan foto`s laat zien ;-) eerst deze items eens verkopen :-)

Fijn weekend verder!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Priscilla,
    Ik heb wel bewondering voor al je make-overs, hoor! Het resultaat mag er zijn. Zelf hou ik niet zo van grijs, maar al het werk dat je erin steekt en hoe totaal anders het er na al dat werk weer tevoorschijn komt, kan ik heel erg waarderen. Ga lekker door!
    En voor morgen een fijne zondag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinatie is dat.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het mooi geworden. fijn als het zo goed lukt he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het mooi geworden. fijn als het zo goed lukt he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke blog heb je, Priscilla! Ik dacht ga ff neuzen, maar je maakt mooie creaties. :) Ik ga je volgen,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen