vrijdag 6 februari 2015

Bijna weekend...!

Zomaar een tweede blog bericht deze week..!
Waar haal ik de tijd vandaan... ;-)

Er komen op veel sites leuke voorjaarsachtige foto`s langs van mooie bollen en tulpen!

Als ik naar buiten kijk zie ik echter nog een pak(je) sneeuw liggen (waar de zon nog niet is geweest dan hé)..
Dan is mijn vaas nog niet eens zo misplaatst...



Meestal zet ik deze vaas neer rond kerst met lichtjes erin..
Maar wat gebeurde er..? Niets.. want m`n amaryllis kwam niet uit.. haha
Dus zodoende staat de vaas nog in de kamer met een amaryllis - bol maar zonder lichtjes (uiteraard)

Wat ik nog wil melden..
De post had een pakketje vandaag MET verf voor mij!!
Ik heb van Annie Sloan krijtverf wash en dark wash besteld om de lamp onder handen te nemen!
En.. guess what, de verf zit al op m`n lampen voet EN kapje... spannend he?
Morgen de wash en dark wash erover heen en dan snel een foto plaatsen..!
Dus deze week misschien wel drie blog posten!!! :-)




De lampen voet staat buiten te drogen, nu ik door het raam kijk zie ik dat de jongens hebben geprobeerd mijn ramen te wassen... met sneeuw wel te verstaan dus publiceer ik snel mijn bericht voor ik weer de emmers sop pak en de strijk en, en, en, ;-)

Fijn weekend alvast!!

*Priscilla*

3 opmerkingen:

  1. Je bent er maar druk mee, 3 van die kwajongens :)
    ik ben benieuwd hoe je lamp is geworden.
    fijn weekend.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een fan van de annie sloan verf.
    Het dekt volledig en de wax maakt het af.
    En jouw jongens lijken mij echte deugenieten haha
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat er inderdaad iets niet goed is gegaan, want ik heb wat posten van je gemist. Ik heb me opnieuw aangemeld. Succes met je lampenvoet en een fijne zondag vast!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen